Klacht: Smart hub storingen

op 11 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Samsung UE46F6510. Telkens na circa 20 minuten Netflix kijken of NPO via smarthub geeft hij een storing ‘niet meer verbonden’.
Erg vervelend. Internet is snel en goed, met andere ipads of computers nooit problemen, dus het lijkt alsof het misgaat als de tv smart hub periodiek weer contact zoekt met de router. Dan moet je via het menu weer opnieuw verbinding zoeken met de router incl pincodes. Dnn server aanpassingen helpen ook niet.
Recent ook de laatste firmware update (2117) er op gezet, maar dat hielp ook niet. Ook de reset van smarthub (0000) biedt geen soelaas.

Gewenste Oplossing:

Als storing is verholpen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fabianvanderhorst