Klacht: Slimbox promotie Galaxy S5 2017

op 04 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Half januari heeft mijn dochter per pre-order een Galaxy S5 besteld. Toestel koste € 428,00. Eerste toestel dat zij kreeg was binnen een week kapot (oververhit en vastgelopen). Zij kreeg keurig een nieuwe van de leverancier en die bevalt prima.

Om deze reden heb ik voor mijn jongere dochter hetzelfde toestel besteld. Deze i.c.m een abonnement, aanschafprijs daarmee € 150,00 lager. Bovendien nu ook gratis Slimbox speaker t.w.v. € 100,00 erbij.

Deze Slimbox is een tijdelijke promotie, geldt voor toestellen die binnen een bepaalde periode zijn gekocht. De eerste telefoon voldeed niet aan deze voorwaarden.
Ik heb Samsung gemaild en gevraagd een uitzondering te maken i.v.m. de hogere aankoopprijs en de eerste \”maandagochtend\” telefoon. Kreeg tot 3x toe de reactie dat de aanvraag niet compleet was omdat aankoopdatum niet bekend was. Elke keer aangegeven dat deze voor de promotie periode was en digitaal aankoopbewijs toegevoegd. Uiteindelijk verzoek afgewezen omdat de aankoop niet binnen de promotie periode heeft plaatsgevonden.
Ik heb ook gevraagd waarom eerdere aankopen niet meededen, dit bleek een besluit van Samsung die niet uitgelegd kon worden. In de afwijzing werd totaal niet gerefereerd aan mijn verzoek.

Ik heb uiteindelijk gebeld en krijg standaard callcenter aan de lijn, die dit niet kon uitleggen. Iemand op een hoger niveau die dat wel kan kan ik niet te spreken krijgen.

Ik vind dit lastig uit te leggen aan mijn dochter, maar vindt dit zeker niet passen in de policy die Samsung beweert te hanteren:
\”We value customer satisfaction as the top priority in our business activities\”.

Bij mij heeft dit een erg negatieve indruk achtergelaten. Ik ben best een fan van Samsung, maar krijg nu toch het gevoel dat ze niet echt met hun klanten begaan zijn.

Goede uitleg waarom eerdere aankopen niet meedoen. Toestel was € 150,00 duurder en met deze promo uiteindelijk zelfs €250,00.
En anders voor mijn andere dochter ook een Slimbox speaker.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BobvK143