Klacht: Slechtste klantenservice ooit meegenaakt

op 16 september 2018 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

In juni 2018 contact gehad met Bidgetenergie ivm aanschaf zonnepanelen via een regelgeving van de gemeente. Omdat man zelfstandige is, was het voor de voortgang van het traject beter als het contract van de energie op naam van de vrouw stond, omdat zij in loondienst is. Volgens Budgetenergie was het mogelijk om in dit geval boetevrij de gegevens aan te passen. Moest wel een eindafrekening gemaakt worden, verder geen extra kosten. Prima.
Verliep niet heel soepel de afhandeling. En ineens werd het termijnbedrag met bijna €100 verhoogd! Niet akkoord uiteraard. Teee incasso’s gestorneerd. Contact met Bidgetenergie: bedrag aangepast naar ‘normale” maandbedrag. Moest zelf 1 maand overmaken, gedaan. Daarna in 1 maand nog 2 incasso’s en de eindnota. In 1 maand bijna €900.00 aan energiekosten voldoen! Dus aangegeven er gaat iets fout, er is nu 1 maand teveel geïncasseerd (je betaalt al in maand vooruit en nu dis nóg een maand verder) lang verhaal kort maken: met ondertussen met 7 verschillende mensen mailcontact gehad met 4 verschillende mensen aan de telefoon, ze lezen niet, ze blijven dezelfde standaard zinnetjes herhalen en nu zelfs bericht dat als ik niet betaal, er €15 boete wordt opgelegd! Wat een ongelooflijk slechte organisatie!

Wanneer het op een correcte manier wordt opgelost, dat ze lezen en dat ze toegeven dat het niet klopt wat ze zeggen! Het woord “excuses” kennen ze niet denk ik.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant2018