Klacht: Slechtste klantenservice ooit meegemaakt

op 28 juli 2017 over Klaverblad verzekeringen in de categorie Verzekering

Ik ben 7 maanden verzekerd geweest voor inboedel en aansprakelijkheid. Ik heb 2 claims ingediend, omdat mijn puppy van 4 maanden een jas en schoenen van twee partijen heeft stuk gemaakt. Waarvan 1 claim is doorgezet door de tegenpartij, de andere heeft de tegenpartij geen werk meer van gemaakt. Toen een kennis mijn telefoon per ongeluk uit de handen sloeg, vroeg de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis om het eerst te claimen bij mijn inboedelverzekering. Wetende dat dit buiten is gebeurd en niet vergoed zal worden heb ik een claim ingediend omdat ik de afwijzing van Klaverblad moest sturen naar de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis.

Klaverblad Verzekeringen gooide het eigen risico omhoog naar €300 ivm ppakketverzekering en dit de 3e claim in korte tijd was. Telefonisch gesproken en situatie uitgelegd. Ik moest bericht van de aansprakelijkheidsverzekering van mijn kennis opsturen en dan zouden ze kijken of ze dit recht kunnen zetten. Aangezien het een procedurele claim is, verplicht door een andere verzekeraar. Op mijn twee mail naar het algemene emailadres en naar diegene die ik telefonisch heb gesproken met bewijsstuk is niet gereageerd. Elke keer dat ik belde was contactpersoon niet bereikbaar, met lunchpauze etc. Na twee keer bellen en twee keer mailen en compleet genegeerd te worden en door chagrijnige andere medewerkers totaal geen hulp te krijgen wilde ik per direct opzeggen. Dit moest per email. Aangezien er niet op mijn mails wordt gereageerd wordt opzeggen heel moeilijk. Ik heb zojuist mail verstuurd en ben ban g dat er weer niet gereageerd zal worden.

Vreselijke klantenservice. Geen hulp, changrijnige mensen maar het ergste is dat de emails compleet gengeerd worden en contactpersoon onbereikbaar is.

Ik wil niets meer met dit bedrijf te maken hebben. Zeer onplezierige ervaringen meegemaakt en 0 vertrouwen in dit bedrijf.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klaverblad verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria28072017