Klacht: Slechtste klantenservice ooit

op 25 juli 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Heeft u even….
Het begon allemaal op 2 april.
Daar hebben mijn vriendin en ik een nieuwe topper bestelt Twv €1000,- en gelijk nog wat andere spullen gekocht zoals dekbedovertrek en wat kussentjes enz.
Zo far So good!
De nieuwe topper werd mij beloofd dat ie binnen 2 weken geleverd zou worden, na 3 weken niks gezien of gehoord te hebben heb ik zelf even gebeld.
“O sorry meneer er is een manco met uw order, excuses daarvoor en ook dat we niet zelf even gebeld hebben”
Nou kan gebeuren dacht ik en excuses aanvaard gelijk een afspraak gemaakt voor de week erop.
Week erop wordt ik gebeld, het externe bedrijf wat t matras zou leveren had m beschadigd tijdens transport zeiden ze en excuses daarvoor, ik dacht “verdomme wij hadden ons erop verheugd na enige vertraging uiteindelijk op ons matras te liggen die avond” dus Ok, wat nu?
Ik ga even overleggen en bel u zo dadelijk terug zeiden ze van swiss sense.
Niks meer gehoord die dag, ik zelf terug gebeld de volgende dag weer excuses voor t niet terug bellen kreeg ik ook te horen dat het pas te leveren was weer in week 23!!! Dat is dus 7 weken later!!
Ik zei: hoop niet dat dit waar is want daar ben ik echt niet blij mee, begrip en excuses “weer” voor de zoveelste keer.
“Ik ga kijken wat ik voor u kan doen nog meneer, want denk je weer niet terug gebeld gewoon!
Nou toen was de maat wel vol aan t raken, elke keer zelf moeten bellen en vele excusessen die dus niks betekenen bij swiss sense en nu zat er dus niks anders op dan 2 maanden te wachten.
Na lange tijd wachten, week 23 gepasseerd niks gehoord!! Dus wij weer bellen zelf weer excuses van hun kant nou dat was niks waard meer natuurlijk “ja we wilde u net bellen om een afspraak te maken (ja ja) en daar moeten wij zelf weer voor bellen?!?
Afspraak gemaakt voor die dinsdag week later (week24), die dinsdag helemaal niks wij eind van de dag gebeld wat denk je….er staat niks in ons systeem dat we bij u zouden leveren! Ja doei!!! Wij waren natuurlijk behoorlijk geïrriteerd van dit hele gebeuren al en als je denkt dat de gifbeker van swiss sense nog niet leeg zou zijn…
Wordt ie uiteindelijk in week 25!! Geleverd (22 juni)
Ik was zelf niet thuis maar mijn vader deed het afhandelen hoorde ik van mijn vader hoe de levering gegaan was dit keer door het transport service van swiss sense zelf:
En geïrriteerde norse man ging de topper in de loods neerleggen en zei tegen me vader dat ie moest betalen
Mijn vader op zijn beurt zegt: ik betaal nog niks, eerst controleren was het dus de verkeerde topper!!
Man boos en geïrriteerd die verkeerde weer terug het goede 2 persoons topper op zijn rug getild en zo met kapot plastic op de loodsvloer gesmeten!
Vervolgens heeft ie mijn vader het openstaande bedrag 2x laten betalen, 2x 749,- is dus €1498,- serieus geld dus!!
Daar hebben wij natuurlijk gelijk over gebeld en toen moest ik een printscreen maken dat ik het echt had overgemaakt want hun hadden het nog niet binnen ik dat dus gedaan, wij weer wachten en er gebeurde maar niks (zoals onderhand gewend) later dus weer zelf gebeld de gesprekken gingen allang niet vriendelijk meer.toen vertelde ze me dat ik een mail moest sturen met mijn iban en tnv, ik dat gedaan ondertussen was t 10 juli He!!
Weer niks dat er gebeurt, wij weer gebeld weer hetzelfde verhaal over mijn iban dus heb ik die weer gestuurd op 19 juli en ze zeiden dat ze dat altijd op donderdags doen.
Vandaag dus….wat denk je?!? …niks terug gestort!!
Dit is echt het meest klant onvriendelijke bedrijf met de slechtste customercare service die ik me ooit kan voorstellen!! Koop daar niets mensen!! De uitstraling dat hun hoogwaardige service enz. Leveren is bull shit!!
Als pleister op de wond kregen we een textielbon opgestuurd twv €50,-!!! Nou mij kregen ze helemaal nergens tevreden meer mee
Maar ik vind het een schande dat je als consument machteloos staat en dat je zo behandeld wordt en ze hebben gewoon schijt aan je!!

15 x ofzo gebeld net zoveel excusessen gehad en een achterlijk brutale levering service en ik ben nu nog niet van ze af helaas!!

Dit was mijn verhaal
Gr. Frank en Melissa Moerings

Als ik mijn geld terug heb en niks meer met swiss sense te maken hoef te hebben.
En dat zoveel mogelijk andere mensen dit komen te weten voordat ze daar ook wat gaan kopen en verwikkeld raken in dit spinnenweb wat swiss sense heet!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 25 juli 2017 om 11:16 geantwoord

Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl
Wij vinden het uiteraard zeer spijtig dat u deze ervaring heeft.
Nu de oplossing bij u bekend is melden we deze hier nogmaals.

Oplossing : op 28.06.2017 hebben we ter compensatie u een Textielcheque opgestuurd. Graag willen wij ook is het betaalde bedrag gecrediteerd.

Wij hopen dat uw vertrouwen voor Swiss Sense enigszins is hersteld.
Mocht u verder nog vragen hebben dan kunt u natuurlijk contact opnemen.

Heeft op 27 juli 2017 om 11:14 geantwoord

staat toch ook in mijn verhaal trouwens dat ik dat geen compensatie vind 50 euro.
laat me niet lachen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frank moerings