Klacht: Slechtste aankoop ooit

Tapijt en leg dienst op 28 oktober 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Wij hebben in Juni hier een tapijt besteld in de winkel, na drie mislukte leg afspraken 1) met een smoes eruit gekomen 2) konden de tapijt niet vinden 3) dat ze onze tapijt niet konden vinden en dat het ook niet op voorad meer is.
1 bestelling, 3 mislukte leg afspraken 3 keer aan toe naar de winkel moeten gaan
Dames en heren pas op de klantenservice want na uren lang aan de lijn te zijn geweest zoveel keren hebben ze me tot heden niet geholpen. Allen me een beetje onprofessioneel te woord staan.
Nr 1 in tapijten is de moto bij kwantum.
6 Juni deze tapijt besteld 4 de afspraak staat op 12 november.
Schandalig

Ik kan hier niet meer tevreden over worden.
Zo hebben we maanden de betreffende slaapkamer niet gebruikt.
Uren lang die ik kwijt ben met de klantenservice en ik heb het over meer dan 10 uur van me leven.
Elke keer voor de gek worden gehouden met spoed afspraak.
De manier waarop tegen me gesproken is door klantenservice.
3 mislukte afspraken waarvan
1 wilt niet zijn werk doen
2 we worden gebeld of de tapijt bij ons is omdat ze het niet kunnen vinden
3 afspraak stond tussen 8 tot 12:00 ik bel ze zelf om te vragen waar ze blijven om te horen te krijgen nou de tapijt bestaat niet meer.
Tevreden zal ik zijn als ze het komen leggen, ons geld terug geven en ons nog compenseren voor de leed en een welgemeende excuses

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tapijt en leg dienst