Klacht: slechtse service ooit

op 04 april 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een bank gekocht bij de leenbakker die na 1 week al stuk was.
na 5 keer bellen en anderhalve maand verder zou de bank geruild worden. op de afgesproken datum niet geleverd en kregen we te horen dat het nog 2 weken zou duren. vervolgens word het op het verkeerde adres geleverd waardoor we vooralsnog geen nieuwe bank hebben. Wij komen er nooit meer.

Gewenste Oplossing:

als ze voor de verandering hun werk wel is goed doen,maar die hoop heb ik laten varen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ddk