Klacht: Slechter informatie/ Cate wisseling.

op 25 juli 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

15 juni waren wij op Schiphol, ruim op tijd bij Cate D62 tot dat er Afgeroepen werd dat wij naar B36 moesten hebben ons kapot gerend aan gekomen stond het vliegtuig er wel maar konden niet mee. wij een ticket gekocht de kosten 264,00 en konden de volgende morgen vertrekken.
De reis was naar Malaga daar ook een taxi genomen Kosten 20 euro.
Geboekt van 15 T/ 29 juni ik vind dat wij niet goed behandeld zijn.
Er werd geen contact met ons opgenomen in het hotel van Corendon uomit
Niemand gezien zelf gebeld 28 juni met Wendy om te vagen dat wij wel op tijd naar huis konden.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag de extra kosten die we gemaakt hebben terug hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Houten 2016