Klacht: Slechte zuigen van tapijt

op 23 juli 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Sinds een klein jaar hebben wij een Electrolux origin stofzuiger. nog nooit hebben wij zo’n slechte stofzuiger gehad. Gladde oppervlakte gaan prima, maar op tapijt blijven alle pluisjes liggen. Hij zuigt zichzelf vast op het tapijt er is bijna geen beweging in te krijgen en als die beweging er wel is dan neemt hij niet het vuil mee.

Wanneer een Electrolux stofzuiger doet wat hij beloofd: het tapijt net zo schoonmaken en goed zuigen als de gladde oppervlakte.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

Bericht van Electrolux

8 maanden geleden - Goedemiddag, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de stofzuiger! Zou u ons wat meer gegevens van het apparaat kunnen zenden en aan kunnen geven welke zuigmond u gebruikt? Wij gaan dan na of wij hierin iets voor u kunnen betekenen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Els Electrolux Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 31 oktober 2016 om 12:00 geantwoord

De functionaliteit van zuigmonden is afhankelijk van het soort vloerbedekking. Ze worden getest op gemiddelden en het apparaat is ook voorzien van een labeling op verschillende oppervlakten. Mocht de zuigmond die u heeft niet voldoen aan uw verwachtingen zijn er alternatieven. Deze zijn te bestellen via onze webshop.

9001677864
ZE112
Flex Pro
36mm

Wij hopen u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Nikki
Electrolux Webcare

Heeft op 02 november 2016 om 15:52 geantwoord

Nee, dit is geen oplossing. Wij hebben normaal tapijt en met andere merken nog nooit een probleem gehad. Ik begrijp niet wat ze hierin voor mij betekenen, zoals die mevrouw suggereerde.

Alle klachten die gemeld zijn door 123Stella