Klacht: Slechte werking touch screen en meer

op 20 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Problemen met telefoons (eigen en van mijn zoon) Die van hem is al 4 keer opgestuurd geweest maar was nog steeds niet goed šŸ™ Hij was zo kwaad dat hij hem heeft verkocht maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mijn eigen is ook al 2 keer opgestuurd geweest en is ook nog steeds niet goed! Heb vele malen contact gehad met Mediamarkt en ook mail gestuurd naar tech repair daarin krijg je dan te horen hem opnieuw te resetten (dit al vele malen gedaan) Wat moet je daar nu mee. Het touch screen werkt niet goed voorbeeld: je hebt camera aan en gaat ineens weer uit/ gaat vaak van de site af waar je op zit/ mob gaat zomaar ineens aan of uit en komt het samsung teken in beeld en dan moet je weer sim invoeren. Ik heb er net een nieuwe batterij ingekregen en hij is tig keer gereset. We krijgen een beetje het idee dat we een maandagochtend product hebben gekocht. En nu weet ik dat als een product 3 keer is opgestuurd geweest dat er dan naar een passende oplossing gezocht moet worden of geld teruggave. Ook dit is niet gebeurt. Kunnen jullie met een oplossing komen? Ben er nu echt wel klaar mee!!!

Als alles goed naar behoren functioneert! En dat je er niet steeds zoveel tijd via verschillende wegen in moet steken!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dees1dag