Klacht: Slechte voorraad en lege schappen / onbeschofte bedrijfsleider Ridderkerk (Centrum)

op 24 juni 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kom al jaren als vaste klant bij de Dirk in Ridderkerk (centrum). De laatste maanden valt het mij op dat er steeds vakken leeg zijn in de winkel in Ridderkerk en ik steeds misgrijp. Maakt niet uit om welke tijd ik kom. Vandaag was de druppel mede omdat er vier producten achter elkaar niet op voorraad waren! Tevens staan er diverse geopende dozen in de schappen en op de grond. Zelfs het personeel klaagt erover. Toen heb ik om de bedrijfsleidster gevraagd, ze trok mijn klacht in twijfel en heb haar uitgenodigd om samen een rondje te lopen in de winkel. Toen ik met haar stond te praten liet ze mij staan om een andere klant te gaan helpen!! Ik moest maar even wachten. Dat vind ik erg onbeschoft en ben daarop mijn spullen gaan afrekenen en weggegaan. Op deze manier zie je mij dus niet meer terug. Dat er een keer iets niet is kan gebeuren, dit is echter geen incident meer maar neemt structurele vormen aan!

volle schappen en een klantvriendelijke bedrijfsleidster!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gerben Hop