Klacht: slechte voorlichting en service

op 08 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

ik had na overleg met samsung suport hulp om te kijken of mijn telefoon de samsung cover x3 capabel was op mijn besloten de bald rs classic te kopen na aankoop bleek hij niet te willen instellen en na meerdere malen met suporthulp gesproken is besoten de bald r terug te sturen om dat de telefoon capabel moest zijn blijkt mijn bald r goed te funcioneren en lig het aan mn telefoon na weer een gesprek met suporthulp krijg ik exusses omdat blijkt dat mn telefoon niet capabel is voor de bald r horloge nu heb ik een aankoop gedaan van 450 euro die volgens suporthulp moet werken en achteraf niet kan werken en 4 weken verder hoe word deze fout van suporthulp opgelost of moet ik hier werk van gaan maken

zodra samsung of suporthulp van samsung dit gaan oplossen omdat ik nu met een dure horloge zit die niet wil werken op mijn telefoon en ik gekocht heb op advies van samsung suport hulp

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bulletje03