Klacht: Slechte vlucht

op 16 mei 2016 over Easyjet in de categorie Vliegmaatschappij

Om te beginnen had vlucht EZY8883, van London Gatwick naar Amsterdam op 8 mei, vertraging. Wij werden hier ontzettend slecht over geinformeerd. Meerdere malen werd er een nieuwe vertrektijd omgeroepen, maar als ik om me heen keek en zag dat er niks gebeurde met het boarden, wist ik ook wel dat die zogenaamde nieuwe vertrektijd niet door zou kunnen gaan. Dit bleef maar door gaan, er is wel drie keer een nieuwe vertrektijd omgeroepen. Dit is niet alleen erg frustrerend, maar daardoor moesten we ook steeds bij de gate blijven wachten, terwijl we als we wisten hoe lang we nog moesten wachten bijvoorbeeld ook nog hadden kunnen rondlopen / in winkels kijken.

Nadat het eindelijk zo ver was dat we mochten boarden, werd er omgeroepen dat we geen handbagagge meer mochten meenemen, want de rekken zaten vol. Eerst werd er nog gevraagd of mensen dit vrijwillig wilden doen, maar opeens hadden we geen keuze meer. Alle apparatuur moest eruit, wat allemaal erg onhandig was – ik had namelijk meer dan alleen een laptop, maar vervolgens geen tas meer om het in te dragen. Ik was hier natuurlijk al (vooral na het lange wachten van de vertraging) geirriteerd over, maar toen ik vervolgens in het vliegtuig kwam en zag dat alle baggagerekken gewoon half leeg waren, werd ik helemaal pissig. Er was makkelijk nog plek geweest voor meerdere koffers, en op zn minst had de maatschappij mensen met kleinere tassen moeten vragen deze onder de stoel te plaatsen, ipv mensen met trolleys te dwingen het als incheckbaggage te laten meegaan.

Ik kan me voorstellen dat niet alles altijd perfect gaat, maar deze vertraging + baggage problemen gingen ook nog eens hand in hand met chagrijnig, nors personeel dat er duidelijk ook de pest in had en alles behalve behulpzaam was.

Ik zal dan ook nooit meer met Easyjet vliegen, en ieder die ik spreek deze maatschappij zwaar afraden, tenzij dit goed gemaakt wordt.

EDIT: Ik zie nu bij stap 3 de vraag of ik de klacht ook bij Easyjet gemeld heb. Nee, want daar is geen mogelijkheid toe op hun website!!!! Ik kreeg deze site als tip van iemand.

Financiele vergoeding.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Easyjet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Easyjet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cyntheon