Klacht: Slechte verlichting en afwijkende bustijden

op 08 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben vandaag door 2 buschauffeurs voorbijgereden bij de bushalte Kloosterpad te Cadier en Keer. Dit is de vierde keer deze week dat ten eerste de bussen 350 meer dan 20 minuten laat zijn en ten tweede de buschauffeurs de bushalte voorbijrijden terwijl ik sta te zwaaien met mijn telefoon.

Gewenste Oplossing:

Als ze zich aan de bustijden houden
Als er beter verlichting komt bij de bushalte met een bushokje

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 08 december 2017 om 19:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joy Jacobus,

Jeetje, wat vervelend zeg! Ik begrijp uit je klacht dat er tweemaal bussen je zomaar zijn voorbij gereden. Dit terwijl je duidelijk aangaf (zwaaiend met je telefoon) dat je mee wilde. Jammer om te lezen dat de bussen zijn doorgereden. Zal dit melden in de regio. Neem in mijn melding ook mee dat de verlichting niet in orde is. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
^Jimmy
Webcareteam Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 11:32 geantwoord

Ik kreeg een nietszeggende email van Arriva. De nieuwe dienstregeling heeft voor geen verbetering gezorgd. En de bushalte is nog steeds in duisternis gehuld. Ik snap niet eens waarom ik een klacht indien...

Alle klachten die gemeld zijn door joyjacobus