Klacht: slechte verbinding

op 01 augustus 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

geen internet, geen vaste telefonie, blokkerig beeld en valt uit. Dit is al vanaf het begin aan de gang. 1e monteur geweest gaf aan lag aan de kabel en nieuwe kabel gekregen. Nadien het uitvallen van de diensten. Tot op heden nog steeds uitval van alles. 2e keer monteur geweest: blijkt kabel buiten defect. Kabelreparatie duurt 20 werkdagen ivm vergunning aanvragen. Nu last van geen internet en geen telefonie en heel erg blokkerig beeld op tv. En ook tv stuk gegaan door alle problemen. Zelf moeten bellen met mobiele telefoon van mij en van mijn zoon en waardoor wij door onze beltegoed en internet mb door heen zijn gegaan. Dat alles bellen naar ziggo klantenservice. De klantenservice gaf ook aan zodra de diensten het goed zijn of wij even willen bellen met ziggo. Ben hiermee al maanden bezig en zij gaven mij als compensatie € 10,00. Belachelijk voor alle problemen dat wij moeten doorstaan en bellen met mobiele telefoon. En zij zeggen ook waarom ik niet bel met vaste telefoon want dat is gratis de vraag is Hoe? Als ik geen vaste telefoon verbinding heb. Wat kunnen wij nog meer doen, want zo televisie kijken en geen internet en geen vaste telefonie is niet te doen. En ik ben heel erg boos hierover, dat wij gewoon zo moeten doen. Dit moeten wij wel door betalen als klant van ziggo. De facturen bedoel ik. En als je niet betaald dan wordt men gelijk afgesloten, terwijl het probleem bij hun ligt. Dit is toch belachelijk voor woorden. Gaat zelfs de facturen van onze mobiele telefoon inleveren bij ziggo, want die moeten zij maar gaan betalen. Door hun bellen steeds hebben wij een hele hoge mobiele telefoon rekening.

momenteel heel erg boos en chagerijnig en nu wachten op de rekening dat zij ons gaan sturen. dit probleem moeten zij maar heel snel oplossen, want dit kan niet zo doorgaan.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annsaidin