Klacht: Slechte / valse bezorggegevens ?

op 02 februari 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb al vaker slechte ervaringen gehad met selektvracht en vond t nu wel een keer tijd om te klagen na al die keren m’n mond te hebben gehouden. Pakje besteld bij kijkshop, welke ik zaterdag zou ontvangen. Ik blij want t is een cadeau die ik die dag nodig had. Ik kreeg al snel bericht van kijkshop dat t verstuurd was. Toen werd het zaterdag. Ik wachten, wachten, wachten want wilde het niet mislopen. Bijna hele dag voor raam op bank gezeten en de hele dag is er niemand geweest van selektvracht. Geen briefje in de bus… Niks. En de status? Die ziet er zo uit:

31-01 2014 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum
01-02 2014 Pakje is onderweg naar lokaal depot
01-02 2014 Bezorger is met pakje onderweg
01-02 2014 Pakje gaat naar het sorteercentrum

Hoe kan dit zo fout gaan? Bezorger is onderweg? Kon niet worden uitgevoerd? Nu weer naar sorteer centrum? Dat vind ik geen nette manier van doen.

Uitleg! Want dit gebeurt zo vaak! Of berichten dat er niemand thuis was tot een paar keer aan toe terwijl er altijd iemand thuis is. Hebben ze misschien niet veel In om te bezorgen op zaterdag?

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DHL

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DHL nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lydia19877