Klacht: Slechte vakantie :(

op 22 juni 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Na een half jaar er naar uitgekeken te hebben, was het dan eindelijk zo ver we vlogen 8 juni naar Barcelona toe om 13 dagen te genieten in Lloret de Mar in het hotel Rosamar&Spa….

Het begon op de heenvlucht al, Mijn vriend en ik hadden plekken gereserveerd 1 week voordat we zouden vertrekken.. 6,- euro per persoon betaald voor de heen vlucht en tevens voor de terugvlucht (24,- euro dus)
Omdat ik best vliegangst heb is het natuurlijk veel fijner om naast elkaar te zitten.
Dit was dus niet het geval op de heenvlucht.. Het enige wat gezegd werd is: ja het kan gebeuren dat er een toestel word omgeruild omdat er meer mensen mee moeten….
Ze deden er niks aan ondanks dat we hadden betaald voor de plekken.

Aangekomen bij het hotel wist je serieus niet wat je zag.. Het hotel werd geprijsd met 4 sterren.. dat kon ik nergens aan terug zien, ik zou het 2 sterren geven
We hadden geboekt voor een luxe kamer zoals op de afbeeldingen stond, maar leek meer op een kleine studio , we hadden een lange dag achter de rug en dachten even lekker te ontspannen in onze hotelkamer, zodra we de deur open deden lagen we al zowat op bed zo klein , de douche was lekker, maar vrij klein en alles stond dicht op elkaar ( douche wasbak wc )
en ’t uitzicht was echt dramatisch ( wat niet een hele erge irritatie is ) we keken op een hotel/flat ? wat nieuw werd gebouwd , allemaal niet erg maar wel als er iedere dag vroeg al word gewerkt en dus vroeg wakker word van al het geboor , gezaag enz.

we hebben in totaal een bedrag betaald van 1366 euro, wat ik er erachteraf totaal niet voor uit zou hebben gegeven , vrienden van ons zaten 2 dagen langer in malgrat de mar, in een nieuw aquahotel + penthouse voor minder geld ik vind dit echt heel erg belachelijk,

kortom , we hebben dus niet kunnen genieten van onze vakantie…

ik hoop hierbij u voldoende te hebben geïnformeerd ,

mvg

Lesley vd pol

nieuwe vakantie / deel geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

3 maanden geleden - Beste Lesley, Wat vervelend om te lezen dat de vakantie niet naar wens is verlopen. Ik heb uw bericht doorgestuurd naar mijn collega's van de afdeling Customer Support. Binnen 4 weken ontvangt u een ontvangstbevestiging of een inhoudelijke reactie. Met vriendelijke groet, Team webcare Sunweb

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 28 juni 2017 om 15:02 geantwoord

Beste Lesley,

Ik heb begrepen dat mijn collega van Customer Support zojuist contact met je heeft gehad.
Ik raad je aan om contact op te nemen met Transavia voor de stoelreservering zodat zij dit direct op kunnen lossen.

Team webcare Sunweb

Alle klachten die gemeld zijn door Lesleyy010