Klacht: Slechte televisie- en telefonieverbinding.

op 24 maart 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

k ben sinds 22-2-2013 lid van de Vodafone Vast thuis. En heb reeds een veelvoud aan storingen gehad. Dit betreft voornamelijk televisie en telefoon storingen. Op 15 maart heb ik een storing aangemeld en aangegeven dat ik veel televisie en telefoon storingen ondervind. De meneer van de helpdesk ging doormeten. Hij vroeg of het telefonielampje brandde. Ik gaf aan dat dat zo was. Vervolgens vroeg hij of ik meneer Meineke (o.i.d.) was. Ik gaf aan dat ik meneer Hendriks ben. Hij had een fout gemaakt gaf ie toe, kan gebeuren.
Nadat telefonie er afgelopen maandag/dinsdag (19 maart) weer eens uit lag heb ik weer gebeld met de servicedesk. De juffrouw gaf aan dat de call van de 15 maart gesloten was omdat de vragen niet beantwoord waren. Die vragen waren op de 15e niet eens gesteld! Ik heb aangegeven dat die vragen nu wel gesteld diende te worden. Vervolgens de vragen beantwoord. Ik heb gevraagd wat de vervolgactie zou zijn. De juffrouw gaf aan dat de netwerkdienst binnen 10 werkdagen contact op zou nemen. Ik heb aangegeven dat ik kan begrijpen dat er wel eens een storing kan zijn. Echter, zo vaak de telefoon en televisie DOOD is niet acceptabel. Ik betaal voor een dienst die ik voor 2/3 niet kan gebruiken. IK verwacht een oplossing op korte termijn en restituie. Ik heb aangegeven dat indien ze twijfels hebben of ze dit probleem kunnen oplossen wil ik dat ook graag weten.

Dat telefonie en televisie het normaal doen. Af en toe (1x in de maand) een storing kan.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

7 jaren geleden - Beste andrieshendriks,Ik heb je zojuist een reactie gestuurd via e-mail.Met vriendelijke groet,Berny Vodafone, medewerker klachtafhandeling

Vodafone

Heeft op 18 april 2013 om 15:04 geantwoord

We hebben de klant een reactie via e-mail gestuurd met daarin een passend advies.

Alle klachten die gemeld zijn door andrieshendriks