Klacht: Slechte telefoon van Samsung

op 23 juni 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

3 juli 2020 heb ik een A51 gekocht bij de KPN in Oosterhout. Meteen vanaf het begin heb ik er problemen mee gehad. Ik had nergens bereik en kon niemand bellen. In de winkel hebben ze mij hier toen mee proberen te helpen, maar daarna was het bereik nog steeds niet opgelost. Op 9 oktober 2020 ging mijn telefoon ook niet meer aan en ben ik wederom terug gegaan naar de KPN. Daar hebben ze de telefoon opgestuurd en tevens het glasplaatje (ad. € 25,00 ) verwijderd. Op 15 oktober is mijn telefoon teruggestuurd naar mij. Het probleem van het bereik en bellen was echter nog steeds niet opgelost. Terwijl we dat wel hadden aangegeven dat daar ook problemen mee waren. Op 15 december heb ik mijn telefoon weer naar jullie opgestuurd met nog steeds dezelfde problemen. Bij terugkomst was wederom het glasplaatje (ad. € 25,00) verwijderd. Daarna was het probleem eindelijk verholpen. Het heeft me dan al wel € 50,00 aan glasplaatjes gekost. Ik, als arme student, heb daarna geen glasplaatje meer gekocht. Vorige week is mijn telefoon helaas gevallen met als gevolg een barst in het scherm. Een paar dagen later is deze helemaal uitgevallen. Ik ben hiermee naar de KPN winkel in Oosterhout gegaan en daar werd me verteld dat ik de telefoon rechtstreeks naar jullie moest opsturen. De kosten zouden € 139,00 zijn (wat ook op jullie site vermeld staat). Nu kreeg ik echter bericht dat de kosten € 193,22 ! zijn. Ik vind dit ontzettend veel geld voor een telefoon die nog geen jaar oud is en die de helft van de tijd niet heeft gewerkt. De kosten van de reparaties ed. zijn nu hoger dan het bedrag dat de telefoon gekost heeft. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Ik ben enorm teleurgesteld in Samsung. Hoe gaan jullie dit oplossen?

Na contact met de klantenservice van Samsung komen ze met een kortingscode. Ze kunnen mij niet vertellen hoeveel de kortingscode gaat zijn en ik moet daarbij ook een ander abonnement gaan afsluiten. Dit wil ik absoluut niet. Aanbod klinkt leuk, maar bij doorvragen en nader onderzoek blijken er veel haken en ogen aan te zitten.

Ongelofelijk ontevreden over deze service Samsung. Op deze manier raken jullie een vaste klant kwijt.

Hoe gaan jullie dit wél voor mij oplossen?

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S1204