Klacht: Slechte telefoon + extreem slechte service

op 29 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Sinds 4(!) maanden heb ik een samsung galaxy a3. Altijd goed onderhouden, netjes mee omgegaan. Nu is er sinds gisteren een paars vlekje op het scherm verschenen, deze vlek is uitgebreid en ik kan mijn gehele scherm niet meer lezen.

Eerst ben ik naar de t-mobile winkel geweest (vriendelijke dame), hier werd ik doorverwezen naar de samsung winkel op de kalverstraat in Amsterdam. In deze winkel werd ik extreem onbeschoft behandeld. Er werd direct gezegd (zonder de telefoon goed te inspecteren) dat er sprake was van zogenaamd ‘drukschade’ (de telefoon heeft NERGENS onder druk gestaan o.i.d.) en dat dit mijn eigen probleem was. Nu ben ik verzekerd dus dat scheelt, maar in de winkel werd me uberhaupt niet eens aangeboden om bijvoorbeeld daar met de verzekering te kunnen bellen (aangezien ik dus geen telefoon heb). Een kleine geste lijkt me als je eigen merk telefoon er zonder reden na 4 maanden gebruik mee stopt. Ik ga hier ook op twitter aandacht aan besteden.

Ooit was ik zeer tevreden over Samsung maar na dit voorval (en met name de onbeschofte niet meedenkende service op de Kalverstraat) ga ik overstappen op een ander merk.

Vr Grt.

Als ik voldoende geholpen word en mijn telefoon gemaakt wordt zonder extra kosten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tintveld