Mijn Klacht:
Ik heb vanochtend 572019 getracht boodschappen te doen bij w filiaal ZMC Zaandam.De vakken waren meer leeg dan vol overal waren de artikelen bijna over de datum.Als je een vraag had was er niemand te vinden. Toen we klaar waren gingen we bij de scan afrekenen daar was ook niemand. Ik druk daar in dat ik koopzegels wil hebben en hoor het seintje af gaan bij de servicebalie de dame die daar staat kijkt om de hoek en laat ons gewoon staan. Na bepaalde tijd verschijnt ze op een zeer onvriendelijke toon koopzegels. ze gaf de koopzegels en liep weg.Toen vroeg mijn vrouw mag ik ook zegels voor de uitjes.Nou als je dat wil hier toen kregen we bij 2 zegels voor 28,02 aan boodschappen netto. De behandeling van deze dame is voor de zoveelste keer onfatsoenlijk, want zei heeft ons ook al eens beschuldigd van het feit dat wij iets niet betaald hadden in de andere XL Zaandam.Nadat er een andere teamleidster bij kwam vertelde ze dat de zegels vergeten was.(onzin).
Want ook de gratis leeuwinnenposter werd niet aangeboden. Vergeten??? We zijn helemaal klaar met deze dame.
Gewenste Oplossing:
Als de voorraad op pijl is en een ruimere datum.
En dat het personeel je niet voor joker laat staan en zeker niet als je ook nog in een rolstoel zit. Dat is geen medelijden maar een feit.

