Klacht: SLECHTE SIRVICE

op 30 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Helaas is wat mis gegaan bij de vakantie service. Ik was van 21 mei tot 28 mei met vakantie. De service meldt dat dit van 28 mei tot 1 juni is.
Ik ben net terug van Corfu en heb gebeld met de service afdeling. Geen enkle bereidheid dit te regelen.

Als ik de kranten van maandag dinsdag en woensdag gewoon bezorgd krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 mei 2016 om 14:00 geantwoord

Geachte heer Dubru,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat het misgegaan is bij het doorgeven van uw vakantiestop.

Volgens onze adminstratie is er een tijdelijke stop doorgegeven voor de periode 28 mei tot 1 juni. Vanwege de verwerkingstijd bij het distributiecentrum, was het niet mogelijk voor ons om deze stop te annuleren. U kunt echter vanaf morgen de krant weer dagelijks in uw brievenbus verwachten.

Indien u alsnog de kranten van 28 mei tot 01 juni wilt inzien op lezen, kan dit via onze krant app of op http://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/.

BIj het aanvragen van een vakantiestop versturen wij hier altijd een bevestiging van naar het emailadres dat bij ons bekend is. Wij adviseren u om in het vervolg deze bevestiging te controleren om soortgelijke situaties te vermijden.

Wij vetrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen.

SA- De Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht KDubru

11 maanden geleden - Een magere oplossing. Morgen wordt hij weer bezorgd. Het zij zo. Met dank KDubru

Alle klachten die gemeld zijn door KDubru