Klacht: Slechte services

op 12 juli 2012 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn zoontje(11)heeft lang gespaard voor een tablet.
De tablet Archo werd ons geadviseerd.
Vanaf het begin veel problemen.
Door de jongens van het filiaal goed geholpen.
Elke keer weer opnieuw kalibreren en instellen.
Na 4 keer toch. Het advies om hem optie sturen.
Hij was gewoon niet goed en Vlgs hun rechtop nieuwe.
Het vervelende was dat ze toen zeiden dat het wel 2 tot 3 weken zou duren.
Das lang……
Maar ja het was niet anders en aangezien we paar weken latere op vakantie zouden gaan, nu gedaan zodat het tablet terug zou zijn als we op vakantie zouden gaan.
Nou dus niet!!!!!
Zijn inmiddels 3 weken verder. De eigen tech dienst kon hem niet maken en heeft hem opgestuurd naar de fabrikant, inmiddels zij wel al 3 weken verder.
Had een mail gestuurd En het zou vanaf nu nog zeker 3 weken duren….
Dus zitten we al op 6 weken!
Nou dit is voor ons niet acceptabel!!!!
Daarbij is het tablet nog geen 2 maanden oud dus waarom geen nieuw tablet…
Gebeld met het filiaal, maar niemand kan hier Iets aan doen gevraagd of ze kunnen bellen met de fabrikant, maar ook dat kan niet.
De bedrijfsleider enorm onvriendelijk, dus nou waar is die goede services van de Harense smid?????

Een nieuwe of ander tablet.
Ook prima om een ander merk tablet te kopen en de kosten te verrekenen.
En er zijn inmiddels al 3 weken voorbij dus we willen graag actie!!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Harense Smid in behandeling genomen

Bericht van Harense Smid

5 jaren geleden - Mevr van Rosmalen, Vriendelijke dank voor het kenbaar maken van uw klacht. Inmiddels is er met u contact opgenomen. Volgens de verkregen informatie is de klacht naar tevredenheid opgelost. Vrienelijke groet Webcare Harense Smid

Harense Smid

Heeft op 12 juli 2012 om 14:10 geantwoord

Mevr van Rosmalen,
Volgens de verkregen informatie is de klacht naar tevredenheid opgelost.

Vrienelijke groet
Webcare Harense Smid

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Harense Smid een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Haverkist1994

5 jaren geleden - Inmiddels is de klacht naar tevredenheid opgelost! Hartelijk dank hiervoor. Fam. Van Rosmalen

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Harense Smid beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Haverkist1994