Klachten over Harense Smid

Bij de Harense Smid bent u aan een deskundig en betrouwbaar adres. Wij hebben 47 winkels in Nederland en België. Natuurlijk kunt u ook via internet... Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Electronica Winkels - ketens

0%
0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Mijn defect aan de wasmachine is via de leverancier gegaan omdat op internet werd geadviseerd.in het noorden komt de technischedienst niet kunt u contact opnemen met de leverancier. Heb ik gedaan, word het niet vergoed zie brief. En nu? Ik val... Lees meer

Op 10-05-2012 Kochten wij bij de Harense smid in Goirle een Philips-Saeco koffiemachine,TypeHD8743/11 SN.TW901207071540. In de Wett. Garantietijd,heb ik hem wegens verschillende storingen ter Reparatie 2 maal bij de Harense Smid op de Tilburgse weg 49 gebracht. In begin December 2014... Lees meer

Lange duur reparatie

Klacht van op 31 oktober 2014 over Harense Smid in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 12-09-2014 blue ray speler van Sony ter reparatie aangeboden op filiaal Rosmalen,deze viel nog in fabrieksgarantie,dus door harense smid opgestuurd naar Sony,echter nu op 31-10-2014 nog steeds niet gerepareerd. Ik heb herhaaldelijk contact gehad met de mensen van harense smid,en... Lees meer

Op 14 juni 2013 heb ik bij de Harense Smid te Rosmalen een Philips led-ktv-16:9 42PFL7008 gekocht van € 1.299,00. Het is bonnummer 0008-00141343371. Het afgelopen jaar heb ik alleen maar klachten gehad. De zenders vallen uit. Ik krijg de melding dat... Lees meer