Klacht: slechte services

op 14 september 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

op 22 augustus heb ik mijn mobiel naar phone house Nijverdal gebracht. mijn mobiel wou niet meer opladen. Er werd gezegd dat mijn mobiel opgestuurd moest worden, okee ik ga akkoord en kom 2 weken later weer terug, want dat was de afspraak.
ik kom vragen of mijn mobiel klaar was, hier werd een beetje raar over gedaan en meneer kon mij niet goed helpen en kon mijn mobiel niet vinden in het bestand. 2 dagen later kom ik weer terug om te vragen of mijn mobiel klaar is, en nog steeds is mijn mobiel niet klaar ik gaf een code door wat ik via sms gekregen had en gaf dit door nu kon er wel na deze code gekeken worden en konden ze achterhalen waar mijn mobiel was. De levering van een onderdeel wat mijn mobiel moest hebben werd niet geleverd. Mij werd verteld dat ik vrijdags weer moest komen. Vrijdag kom ik weer terug en nog steeds was mijn mobiel niet klaar. woensdag 14 september kom ik weer terug en vraag ik of mijn mobiel eindelijk klaar is en nog steeds is mijn mobiel niet klaar ik wacht 3.5 week en mevrouw achter de balie zegt dat dit ” normaal” is, waarop ik zeg dat ik dat niet vind en mevrouw perse een weerwoord moet hebben, ook zegt mevrouw dat ze er nu mee bezig zijn, maar het niet kan bewijzen.

Ik ben nog nooit zo slecht door een telefoon zaak geholpen.
Phone House zou voor extra service zijn, hier in Nijverdal is er niets van te merken. En ondertussen dat mevrouw mij helpt kijkt ze ook even haar Facebook na, dit kan niet als je aan het werk bent en met een klant bezig bent!

Ik ben soort van tevreden als mijn mobiel morgen klaar is! want ik heb hem vrijdag weer nodig.
zo niet dan zou ik graag een nieuwe mobiel willen, want 4 weken wachten op een reparatie vind ik niet normaal!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Snieuwenhuis