Klacht: Slechte servicedesk

op 09 mei 2017 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Verschillende emails heen en weer voor het meenemen van een orthopedisch zitkussen voor mijn dochter daar zij zonder niet kan zitten vanwege haar stuitje. Eerst werd verteld dat de huisarts een verklaring moest schrijven. Wij bellen blinkt dat deze helemaal geen verklaringen mogen schrijven. De volgende mogelijkheid due ze biden was om het zitkussentje als 1 stuks handbagage in te checken. Dan kan je handtrolly betaald in het ruim. Nu blijkt dat als je een hulpmiddel mee wilt nemen zoals een wandelstok of zitkussen je eerst een medische verklaring bij je specialist in het ziekenhuis moet halen. Denk Transavia dat die mensen geen belangrijkere dingen te doen hebben. En dat die mensen die hulpmiddelen voor hun lol meeslepen. Het is in één woord SCHANDALIG zoals transavia met deze mensen omgaat. Dit wordt de aller, allerlaatste keer met deze maatschappij.

Ik ben pas tevreden als Transavia deze onzin afschaft. Medische verklaring? Het gaat maar om een noodzakelijk zitkussentje.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Emmerik