Klacht: Slechte service van onbeschofte monteur,

op 02 september 2016 over Electrolux in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 4 juli 2016, is er een monteur van elektrolux gekomen om naar onze koelkast en oven te kijken, ( deze monteur is eerder bij ons geweest, toen was hij ook al niet klantvriendelijk, om het maar netjes uit te drukken )

Deze keer op 4 juli toen betreffende monteur langs kwam, had ik ook mensen op de koffie. De monteur ging alleen kijken, hij heeft vervolgens op de aan/uit knop van de oven gedrukt en vervolgens de verwarmingselement geactiveerd en ging vervolgens demonstratief zitten en zei dat er niks aan de hand was. Nadere onderzoek heeft hij niet verricht. Toen ik mijn bevindingen aan de monteur vertelde, zei de monteur heel beledigend : Moet ik je ook nog kookles geven! Gedurende zijn hele bezoek had hij al een zeer klantonvriendelijke houding, maar na zijn opmerking over koken, heb ik hem de deur gewezen.

Klantvriendelijke monteur die ons op een fatsoenlijke manier aanhoord.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Electrolux over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Electrolux in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Electrolux een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Electrolux

Heeft op 02 september 2016 om 15:19 geantwoord

Onze servicedienst heeft op 4 juli een bezoek gebracht aan u. Tijdens dit bezoek heeft de technicus u uitleg gegeven over het condens in de oven. Tevens is de keuken niet correct geinstalleerd en dit kan invloed hebben op een optimale werking van de apparaten.
U geeft aan dat de technicus niet klantvriendelijk was. Wij vinden het jammer dat u het zo ervaart en zullen dit opnemen met de betreffende technicus.
Er is in overleg voor 8 juli een afspraak gemaakt maar toen troffen wij u niet thuis en is de technicus helaas voor niets langsgekomen. Mocht u nog een bezoek willen inplannen, kunt u dat doen via onze servicedienst op 0172-468 300.

Nikki
Electrolux Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vardar