Klacht: slechte service van Harman kardon

op 21 december 2016 over Harman Kardon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een reciever DPR 2005, deze is 11 jaar en valt steeds uit. heb hem ter reparatie aangeboden maar onderdelen zijn niet meer te leveren, dus zegt harman kardon helaas zoek het maar uit koop maar iets nieuws.
het was toch een prijs kaartje van € 2000 mag je toch wel iets meer van verwachten dacht ik, heb nog een setje van pioneer 25 jaar oud werkt perfect kosten toen 500 gulden.

Gewenste Oplossing:

Met een meegaand aanbod van HK,

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Harman Kardon

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Harman Kardon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Harman Kardon in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht boudewijnbouw@gmail.com

2 maanden geleden - Inmiddels een half jaar verder, nog niets gehoord

Alle klachten die gemeld zijn door boudewijnbouw@gmail.com