Klacht: Slechte service, onbeleefd,

op 20 mei 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

December 2015, zijn wij langs geweest bij Brugman Zaandam waar wij tot een overeenkomst zijn gekomen voor een keuken in een eiland opstelling. Echter, waren wij tijdens dit proces meerdere keren veranderd van opstelling en gelukkig was dit aan het begin ook geen probleem. Aangezien wij eerst een eiland opstelling hadden en daarna een L keuken na nader inzien hebben gekozen waren wij zeer verbaasd dat de keuken duurder uitpakte dan onze eerste opstelling. Vanaf dit punt ging de communicatie slechter en was de flexibiliteit ver te zoeken.

Aangezien wij ons behoorlijk benadeeld voelde zijn wij naar een ander filiaal gegaan van Brugman en hebben exact dezelfde opstelling, materialen aangegeven en tot onze verbazing kregen wij voor dezelfde keuken een ander bedrag, uiteraard veel goedkoper. Met dit bewijs zijn wij naar Brugman Zaandam gegaan en hier werd de verkoper lichtelijk agressief en begon direct te dreigen door het ander filaal te gaan bellen want hij wilde bewijs zien. Wij schrokken hiervan en hebben dit ook laten weten en contact opgenomen met: Mandemakers om te vragen of het gebruikelijk is dat dezelfde keuken bij iedere Brugman een andere prijs heeft. Zij gaven aan dat de prijs exact hetzelfde moest zijn. Aangezien wij rond deze periode al 2 maanden verder zijn, besloten wij weer met de verkoper uit Zaandam overeen te stemmen om tot een juiste prijs te komen. Gelukkig kwamen wij hier uit alleen het “gevoel”dat je de juiste beslissing-keuken- prijs hebt gekozen/gekregen zit tot op de dag van vandaag nog steeds niet goed. Het vertrouwen is letterlijk weg. Het is onze eerste keuken, wij hebben hier 4 jaar voor gespaard.

Maar het verhaal eindigt helaas niet hier.

Na het leveren van de keuken en monteren, kwamen zij er achter dat zij de verkeerde kleur koelkast inbouw deur/ kast hebben geleverd en de plank (wand) voor boven op de koelkast vergeten waren. Wij hadden een housewarming georganiseerd en helaas heeft iedereen kunnen zien wat de service van Brugman keukens is.

Maar het verhaal stop nog steeds niet, wij zouden de deuren binnen 3 weken ontvangen. Een paar dagen voor de levering kregen wij bericht dat de deuren tijdens het leveren beschadigd waren waardoor wij weer twee weken moeten wachten. inmiddels al bijna 2 maanden verder alleen om twee deuren.
Geen enkele oplossing, korting, geduldig luisteren naar onze behoeftes, onvriendelijk, slechte service, en helaas uiteindelijk niet te vertrouwe

compensatie, korting, deels geld terug,

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

7 maanden geleden - Beste mevrouw Hoost, Wat vervelend om te moeten lezen dat deze situatie is ontstaan, excuses hiervoor! Klantvriendelijkheid staat erg hoog in het vaandel bij ons en ik wil u via deze weg dan ook laten weten dat ik uw melding hoog opneem. Ik heb uw melding doorgestuurd naar de eindverantwoordelijke van onze service afdeling met het verzoek maandag contact met u op te nemen hierover. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Jo84