Klacht: slechte service, nooit reageren op emails en telefoons, brengen ten onrechte kosten in rekening.

L. de Jongh op 09 november 2020 over Verisure in de categorie Bewaking & Beveiliging

Verisure geeft geen enkele service, reageert nooit op telefoontjes of e-mails, er wordt geen jaarlijks onderhoud gepleegd, ik betaal maandelijks bedrag voor apparatuur terwijl ik dat bij de installatie al betaald heb. Aanleg door CTS was ook al waardeloos.

Als er wel service wordt geleverd, mijn app op de telefoon werkt niet, het maandelijks bedrag van € 10,- in mindering wordt gebracht, jaarlijks onderhoud.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verisure over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Verisure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Verisure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Verisure

Heeft op 16 februari 2021 om 13:05 geantwoord

Geachte heer de Jongh,

Hartelijk dank voor uw bericht. Aangezien deze via verschillende kanalen is binnengekomen,ben ik per abuis vergeten dit ook voor dit kanaal te doen.

Gelukkig hebben wij uw klacht op 7 januari naar tevredenheid kunnen oplossen. Ik ben blij dat wij hier goed uitgekomen zijn.

Mocht u in de toekomst nog onduidelijkheden hebben, dan kunt u gerust contact opnemen via de gegevens in mijn bevestigingse-mail.

Vriendelijke groeten,

Linda