Klacht: Slechte service mbt levering gordijnen, afspraken niet nakomen

op 05 juli 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

27 maart heb ik voor 4 slaapkamers gordijnen besteld met bezorg-en ophangservice. Met bij de bestelling dat er in 1 slaapkamer nog een rail opgehangen zou worden. De gordijnen en rail zouden dinsdag 23 mei tussen 12 en 17.00 geleverd worden. Op betreffende dag is er om 12.10 op mijn voicemail ingesproken of ik terug wil bellen. Toen ik terugbelde bleek dat er sprake was van smeer op de gordijnen en dat ze opnieuw gemaakt moesten worden. Dat zou 3 weken duren (snap niet waarom het niet eerder kon want gordijnen maken kost geen 3 weken, was wel zo netjes van de Kwantum geweest).
Heb toen gelijk gevraagd of ik nieuwe afspraak kon maken. Dit kon niet ivm alle medewerkers die daar over gingen in gesprek waren, maar zou teruggebeld worden. Later op de middag ben ik inderdaad teruggebeld door een andere medewerker dan die ik eerste keer aan de lijn had. Er was op mijn voicemail ingesproken dat de gordijnen voor reiniging opgestuurd zou worden. Ik dacht ho is even: dat wil ik niet. Nieuwe gordijnen en dan gelijk al gereinigd en wie weet dat dan niet alle vlekken eruit zijn. Dus ik weer gelijk teruggebeld. Medewerker zei nee dat kan niet, ze moeten opnieuw gemaakt worden. Dus 3 weken wachten. 3 weken later nog niks van de Kwantum gehoord. Dus ik zelf maar bellen of ze al de gordijnen binnen hebben. Dit was niet het geval, ze kon helaas ook niet zien wanneer het binnenkwam. Week later 23 juni heb ik nog steeds niks gehoord dus toen maar weer zelf gebeld. Bleek dat ze nu wel binnen waren. Kon helaas niet gelijk telefonisch afspraak maken voor stofferder om langs te komen, maar zou teruggebeld worden.
Direct na telefoongesprek kreeg ik automatische mail dat klacht in behandeling is en er binnen 2 werkdagen contact zou worden opgenomen.
Toen ik dat las, dacht ik echt wat is dit voor een laks bedrijf! Dus ik weer ’s middags teruggebeld dat ik daar geen genoegen mee nam en dat ik er al zo lang op wacht en dat ik echt vandaag teruggebeld wil worden voor een afspraak.
Dit zou volgens medewerker gebeuren.
Ipv teruggebeld heb ik mail gekregen met datum voor bezorging en ophangservice. Dit zou vrijdag 30 juni tussen 12 en 17.00 zijn. Op dag zelf kwam om 16.30 eindelijk de stoffeerder. Bleek dat deze meneer helemaal van niks wist dat er in 1 kamer nog een rails opgehangen moest worden! Hij had dus ook niet de spullen hiervoor bij zich.
Deze meneer zou met kwantum contact daarover opnemen. Ik had maandag 3 juli ’s middags nog steeds niks van de Kwantum gehoord. Daarom heb ik maar weer zelf gebeld. Medewerker kon zien dat er iemand mee bezig is geweest en dat het aan andere afdeling is doorgegeven. Ik zou worden teruggebeld, dat lukte echter niet meer de dag zelf, maar zou dinsdag worden. Dinsdagmiddag nog niks gehoord daarom maar weer zelf gebeld.
Weer ze zijn ermee bezig en er wordt contact opgenomen. Woensdagmiddag nog steeds niks gehoord. Weeeer zelf gebeld. Medewerker zei: kan zien dat er druk mee bezig is. Ik vraag mij echt af, waarom wordt ik nooit teruggebeld, moet ik overal zelf achteraan, waarom laten jullie niet uit jullie zelf weten hoe en wat. Zou vandaag echt teruggebeld worden. Heb voor de zekerheid nog een keer gevraagd of ik echt vandaag teruggebeld zou worden. Ja dat was het geval. Nou om 17.24 was ik nog niet teruggebeld.
Dus ik weer zelf bellen.
Krijg ik bandje dat klantenservice niet meer bereikbaar is en dat ze op werkdagen tussen 8.30 en 17.30 weer te bereiken zijn, terwijl het nog geen 17.30 was! Ben echt zo zwaar teleurgesteld in de service van deze winkel!!! Ze mogen dan wel laagste prijsgarantie hebben maar ze hebben service van 0,0. Als ik dit van tevoren had geweten had ik mijn gordijnen wel bij een professionele winkel laten maken ipv deze klantonvriendelijke onderneming. Nu maar hopen dat ik donderdag 6 juli word teruggebeld, maar heb er geen vertrouwen in. Zal vast wel weer zelf erachteraan moeten.

Tegoedmoetkoming van de kosten van de gordijnen. Ben er zo lang mee bezig om gordijnen van de Kwantum voor elkaar te krijgen. Elke keer is er wel wat. Word telkens aan het lijntje gehouden met u word teruggebeld. Ik ben het nu zat.
Ben pas tevreden als eindelijk alles in orde is qua levering samen met een tegoedmoetkoming in de kosten van de gordijnen. Heb namelijk een hoop geld voor de gordijnen en ophang-bezorgservice betaald, maar service is tot nu toe ver te zoeken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danielle99