Klacht: Slechte service Lucardi

op 16 februari 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Lucardi op 2-5-16 een armband gekocht voor mijn dochter voor haar bruiloft. On line besteld omdat de armband niet op voorraad was in de winkel. 16-9-16 heeft mijn dochter de armband gedragen. En toen netjes opgeborgen omdat ze er zo zuinig op is. Ergens in januari heeft ze die weer om gedaan. En nu dus al kapot, na een maand dragen!!
De armband heeft voor mijn dochter grote emotionele waarde.
Lucardi geeft geen garantie, en toont ook geen enkel medeleven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als Lucardi de armband repareert of ten minste de helft betaald van de reparatie kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door elleanna