Klacht: Slechte service leggen vloerbedekking trap

op 04 oktober 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Het begon al dat de dame in de winkel vertelde dat ik de lijmresten niet van mijn trap hoefde te halen. Toen ik eenmaal de bevestiging thuis kreeg stond daar op dat alles vrij moest zijn van lijm resten (??) Dat werd dus nog een weekendje krabben.
Toen ze uiteindelijk zouden komen leggen kreeg ik 2 uur nadat de persoon aanwezig had moeten zijn een telefoontje dat wegens ziekte de afspraak niet door kon gaan. Voor niets een vrije dag genomen en de ruimtes leeg gehaald. Ik kon een nieuwe afspraak maken maar mijn verzoek om mij dan als eerste op die dag te bezoeken kon niet gedaan worden. Je sluit gewoon weer achter in de rij aan….. Klantvriendelijkheid en kennis is hier ver te zoeken.

Als ze in de winkel zouden weten dat een trap wel vrij moet zijn van lijmresten en als ze bij het last minute afzeggen van afspraken iets beter hun best doen om het op te lossen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia van Schaik