Klacht: slechte service kwantum nijmegen

op 02 juli 2012 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

mijn moeder en ik kochten een kast uit de aanbieding bij de kwantum. thuisgekomen bleek dat hier geen schroeven, duvels, scharnieren, gebruiksaanwijzing en handvatten bij zaten. Wij zijn terug gegaan naar deze winkel, waar wij erg netjes zijn geholpen. na deze fijne service zijn wij weer naar huis gegaan en heb ik geprobeerd de kast in elkaar te zetten. na een flinke tijd puzzelen en stoeien blijkt dat er niets klopt van de inhoud van het pakket. wij hebben 2 grote deuren ontvangen, dit horen 1 grote en 1 kleine deur te zijn in verband met de 3 lades die onder de kleine deur horen (deze zaten wel in de pakketten). na een belletje naar de winkel besloten wij terug te gaan om deze kast om te ruilen naar een complete kast, met de goede onderdelen. nu komen wij aan in de winkel en worden geholpen door een vrij grote man met grijze haren. hij leek de bedrijfsleider te zijn. er kon niets mis zijn met de kast want deze meneer had nog nooit problemen gehad met de kast. dit maakte hij duidelijk op een verschrikkelijk arrogante manier. de meneer bood aan om ons ons geld terug te geven, dit wilde wij liever niet aangezien we de kast nodig hebben. de man maakte op een onvriendelijke manier duidelijk dat dit geen goed idee was en we deze kast ook zouden vernielen. wij zijn uiteindelijk zonder kast en met een boos gevoel naar huis vertrokken

geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door lizkersten