Klacht: slechte service en waardeloos bereik

op 17 augustus 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb sinds februari 2016 twee simonly abonnementen afgesloten bij simpel en tot op heden ben ik om duistere redenen 3 keer geblokkeerd en kan ik dus niet meer bellen en internetten.
dit terwijl ik een onbeperkt bellen bundel heb, en 2 GB internet.

tevens geeft simpel het advies om de simpel app te downloaden om de facturen en het verbruik in de gaten te houden, de klantenservice medewerker van simpel vertelt me doodleuk dat die app niet eens van simpel is.

ik ben pas echt tevreden als simpel mijn beide abonnementen zal opzeggen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 17 augustus 2016 om 15:06 geantwoord

Beste meneer ter Mors,

Ik begrijp dat u het erg vervelend vind dat uw abonnement meerdere malen geblokkeerd is.

Ik heb dit voor u nagekeken en ik zie dat u geblokkeerd was, omdat u hoge kosten buiten uw bundel gemaakt had. Wanneer een klant €50 kosten buiten de bundel maakt, wordt het abonnement geblokkeerd. Dit gebeurd om zowel Simpel als de klant te beschermen. Wanneer de klant het voorschot van €50 heeft betaald, wordt de blokkade weer verwijderd. Vervolgens wordt de blokkade verhoogd van €50 naar €100. Omdat u dit voorschot nooit betaald heeft, is de blokkade ook niet verhoogt en komen deze kosten terug op de maandfactuur. Indien u deze blokkades dus niet meer wilt, raad ik u aan de volgende keer het voorschot te betalen.

Daarnaast is er inderdaad (nog) geen app van simpel schikbaar. Op dit moment kunnen onze klanten hun tegoeden en instellingen inzien via Mijn Simpel.nl.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Laura

Simpel