Klacht: Slechte service en verzending

op 10 april 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Toen ik mijn pakket bestelde stond er 2-3 werkdagen aan bezorgtijd. Ik had op donderdag besteld wat dus betekend dat het dinsdag binnen had moeten zijn. Na een week was het er nog niet. Ik heb een email gestuurd maar tot de dag van vandaag (bijna 2 week later) heb ik nog steeds geen email terug ontvangen. Mijn pakket is inmiddels wel binnen alleen ik weet niet naar welk t rekeningnummer ik het moet over maken. Ook daarvoor heb ik een email verstuurd. Ook daarop heb ik geen reactie ontvangen.

H&M, ik zou graag willen dat jullie zorgen ondanks dat het druk is jullie je pakketten op tijd leveren. Ook is het handig om OP TIJD de "vertraagd" email te sturen. Vlak daarna kwam mn pakket namelijk al binnen, of pas jullie levertijd aan op de site want ik had extra besteld omdat ik dat al nodig had. Ik ben tevreden als h&m mij korting geeft op het pakket wat ik nu nog moet betalen en mij het rekeningnummer stuurt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ndpijlman