Klacht: Slechte service en slechte communicatie

op 22 april 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

op 14 maart een bed besteld. Hierbij was 1 paneel verkeerd geleverd. na 2 weken bellen is er eindelijk een paneel gestuurd, echter was dit weer de verkeerde.. weer een week bellen maar niets. nu ben ik alweer ruim 1 week bezig om alles weer op te laten halen. Slechte communicatie, beloven o.a. dat je binnen 24 uur wordt teruggebeld, maar niets. Nadat ik ze een klacht heb gestuurd wordt er enigszins gereageerd met onbenullige vragen zoals wat mijn mailadres is (huh je mailt mij toch), maar het is nog steeds niet opgelost. Afgelopen dinsdag afgesproken dat alles zou worden opgehaald, echter mocht de chauffeur maar 1 doos (van de 3) meenemen.
Ik voel me totaal niet serieus genomen als klant!

Als alles is opgehaald en mijn geld is teruggestort op mijn rekening

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

3 maanden geleden - Beste LouE, Bedankt voor je bericht en excuses voor dit ongemak. Zoals per telefoon afgeproken heb ik je de verdere informatie per email toegezonden. Mocht je vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Reactie van de melder van de klacht LouE

2 maanden geleden - De rest van de bestelling is inderdaad op 29 april opgehaald en inmiddels is ook het totale bedrag teruggestort en ben ik hier ook netjes door Martijn telefonisch over geïnformeerd. Fijn dat het uiteindelijk is opgelost! Met vriendelijke groet, Louisa Eggink

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 12 juli 2021 om 15:12 geantwoord

Beste,

Het is al een tijdje geleden dat je deze feedback geschreven hebt.

Ondertussen heb je alles netjes kunnen oplossen door de bestelling te retourneren en heb je de terugbetaling alweer mogen ontvangen.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Femke
vidaXL klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door LouE