Klacht: slechte service en schade aan bed en muur!!!

op 23 februari 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

goedendag,
na velen malen contact via tel te hebben gehad wil ik het nu via deze weg proberen. Bij de eerste levering van mijn bed zat er een beschadiging aan het voeten eind. dit gemeld hebbende is dit netjes opgelost. (ik zou een nieuw onderdeel krijgen)

Op het moment dat dit onderdeel werd gebracht en geplaatst, is door de 2 medewerkers van swiss sense mijn muur beschadigd (lelijke kras van 4 cm in het behang) en zit mijn bed totaal niet goed in elkaar.
de beugel die mijn hoofd bord bevestigd aan mijn boxspring is scheef bevestigd. hierdoor staat dit los.

Na meerdere malen te hebben gebeld met de klanten service word ik steeds maar niet terug gebeld. ik hoop dat er nu wel spoedig word gereageerd.

Ik wil gewoon als klant dat mijn bed fatsoenlijk in elkaar word gezet.
en niet door twee asociale types als de vorige keer. daarnaast wil ik dat de muur word gerepareerd.
ik heb genoeg betaald voor mijn bed en de service.

met vriendelijke groeten,
van der Velden

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 12 april 2018 om 09:14 geantwoord