Klacht: Slechte service en probleem niet opgelost

Volkert60 op 01 maart 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Enkele weken ervaar ik geratel zodra je de samsung note 20 ultra schudt. Deze klacht heb ik ingediend via de website want telefonisch konden de medewerkers mij niet helpen. Vervolgens heeft samsung verkeerde diagnose gestuurd naar dynafix waardoor het probleem niet is opgelost. Daarna heb ik samaung gebeld en moest een irma doorgeven anders werd ik niet geholpen(heel onvriendelijk was de medewerker). Na enige tijd zoeken heb ik het nummer gevonden en vervolgens weer gebeld met samsung. Medewerker gaf aan dat het op basis van naam en mail ook kon?! Tijdens het gesprek kreeg ik het advies om de toestel te brengen naar samsung service center want daar zou ik wel geholpen worden?! Dus ik moest vanuit gelderland reizen naar rotterdam of amsterdam. Dat is geen zaken van doen. Dat had ik ook aangegeven. Maar werd dus weer van kastje naar de muur gestuurd. Daarna heb ik weer gebeld en moest de repartie center dynafix zelf benaderen om te verklaren waarom het is fout gegaan door samsung klantenservice en dat ze het toestel weer op komen halen?! Lijkt erop dat de medewerkers van de klantenservice gewoon geen kennis aan huis hebben en het werk lekker door de klant laten doen. Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte ervaring gehad met de klantenservice en ben er helemaal klaar mee. Ik hoef dat toestel niet en uberhaupt nooit meer een samsung product.
Ik wil mijn geld terug.

Zodra de toestel aanschafwaarde word teruggestort.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Volkert60