Klacht: Slechte service en onbeschoft personeel

Tamara Attema op 03 september 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Telefonisch relaxfauteuil besteld met voetenbank voor mijn zieke verloofde.. Duurde echt heel erg lang voordat er geleverd werd omdat Friesland volgens hun heel ver weg lag. Stoel geleverd maar was scheef en voetenbank was beschadigd. Gebeld en duurde ruim 6 weken voordat er een nieuwe werd bezorgd. Poot van voetenbank werd geleverd en nieuwe stoel maar monteur liet de voetenbank valken waardoor de naaf ern groot gat maakte in laminaatvloer Weer gebeld en meerdere telefoontjes gepleegd Elke keer ruim 38 minuten aan de lijn geweest voordat er een Nederweert aan de lijn kwam Inmuddeks is mijn verloofde plotseling overleden. Er kon gedn condoleance af. Na een half jaar zou de vloer eindelijk vergoed worden. Moet hem echter zelf voorschieten en laten doen. Heb geen enkel vertrouwen dat het wordt betaald. Inmiddels is stoel nummer twee ook alweer scheef. Suuuper slechte kwaliteit en enorm onbeschoft personeel

Ik wil dat men mijn kosten vergoed en rechtstreeks op mijn bankrekening stoet. Ik moet 2 dagen uit mijn woning. Moet mensen inschakelen om mijn woning leeg te halen. Moet mensen inschakelen om mijn vlier te repareren. Al het laminaat Moet er namelijk uit want het gat zit precies in het midden. Aangezien ik leukemie heb en een hersentumor Moet ik meerdere dagen in een hotel verblijven. Deze kisten wil ik ook vergoed hebben. En tevens wil ik dat men mij vergoed voor stoel nummer 2 die ook scheef is. Heb namelijk geen vertrouwen dat stoel nummer 3 wel recht zal zijn En bovenal een welgemeend excuus

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 07 september 2021 om 14:21 geantwoord

Helaas is het zo dat de levertijd soms af kan wijken, omdat wij ook van allerlei factoren afhankelijk zijn. We doen altijd ons best om je zo spoedig mogelijk te helpen, vervelend om te horen dat dat niet is gelukt, zeker in de situatie die je beschrijft. Bij deze nogmaals onze excuus.

Team Goossens

Tamara Attema

Heeft op 07 september 2021 om 15:35 geantwoord

Dot is geen oplossing..... Mijn laminaatvloer is beschadigt deze moet vervangen worden omdat jullie servicemonteur zijn werk niet goed heeft gedaan.. Een gat in de vloer gemaakt en zonder wat te zeggen snel weg is gegaan.... Nu mijn verloofde is overleden moet er iemand langs komen om de woning leeg te maken. Dan moet er een nieuwe vloer in tenminste een gedeelte En dan miet weer iemand langs komen om de meubels weer te plaatsen.... Dit kan ik namelijk niet zelf aangezien ik een hersentumor en leukemie heb..

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara Attema