Klacht: Slechte service en nu 2 jaar verder en 2e nieuwe box spring nog steeds niets goed

op 20 december 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1e boxspring ontvangen feb 2016 na paar maanden motoren kapot (waren te licht) topper kapot bleek fabrieks fout uit de handel genomen. Nieuw ontvangen 12 weken verder. Toen na meerdere meldingen en monteurs over de vloer en 6 maanden verder ,ja uw bed is toch kapot. Weer 12 weken wachten op nieuw bed. Nieuw bed (box) afstandsbediening doen het slecht bed is super hard t.o.v wat we uit gekozen hebben en wat we daarvoor hadden. Afijn 2 jaar bezig en lichamelijk beide slechte worden niet serieus genoemen. Advies loop maar over je matras/topper word die zachter. En na 30 dagen horen we wel hoe het is gegaan.

Gewenste Oplossing:

Als we sneller reactie en goede oplossing krijgen waardoor we eindelijk eens goed kunnen slapen en compensatie krijgen voor alle ellende.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 01-05-1971