Klacht: Slechte service en klachtenafhandeling De Bijenkorf.nl!

op 18 juni 2013 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Op 2 mei 2013 dienden wij in Amsterdam ’n telefonische en schriftelijke klacht in over roest op onze dure Le Creuset pan, cassis kleur, 24 cm. Zowel op pan als deksel hadden zich al binnen 1,5 jaar roestplekken gevormd. Terwijl we de pan misschien maar max. 10x hadden gebruikt in totaal voor stoofvlees. We werden vanaf die dag van het kastje naar de muur gestuurd. Pan moest eerst verstuurd worden naar hoofkantoor Amsterdam, met de portokosten van de zware pan voor onze eigen rekening. Of we moesten de pan maar naar Le Creuset Frankrijk sturen op eigen kosten, terwijl de pan bij De Bijenkorf.nl was aangeschaft. Het leek wel of ze ons niet wilden helpen. En dat ze de pan uit eigen zak aan ons terug moesten betalen. Het is toch een coulance regeling met de leverancier Le Creuset. Uiteindelijk moest de pan bij een filiaal worden afgegeven. Er zou spoedig een oplossing komen of we zouden een nieuwe, vervangende pan krijgen. Hierna hebben we bijna 3 weken niets meer vernomen van hen! Op een dag belde een winkelmeisje van het filiaal dat we de pan maar moesten terughalen en met een schuursponsje de roestvlekken moesten wegschuren. En dat op zo’n dure pan. Er was niet eens het fatsoen om er een manager aan te pas te laten komen om ons te informeren over de voortgang van de klacht. Amsterdam en filiaal werkten als kippen zonder kop langs elkaar heen. Uiteindelijk belde uit Amsterdam een manager met excuses. We zouden het geld terugkrijgen. Vandaag 18-6-2013 hebben we nog altijd niet het geld teruggestort gehad op onze bankrekening!!!!!!!! We hebben inmiddels al zeker 10x gebeld met Amsterdam en steeds zeggen ze dat het in afhandeling is. Dit hebben ze ons ook gemaild. Maar toch hebben we nog steeds niet de Euro 179.- terug! Het kost zoveel ergernis en energie al die leugens. Bovendien zullen wij in de toekomst nooit meer bestellen op De Bijenkorf.nl en willen iedereen dit ten zeerste afraden, want de klantenservice en service is echt heel bar slecht! Er wordt intern onvoldoende gecommuniceerd door het personeel.

We willen per omgaande natuurlijk het geld teruggestort hebben op onze bankrekening. Bovendien eisen wij een schadevergoeding van alle gemaakt telefoonkosten, want we bellen vanuit België, waar we wonen. Daarnaast waren welgemeende excuses en een bloemetje minstens op zijn plaats geweest. We voelen ons erg teleurgesteld en zijn zeer onbeschoft behandeld. Het personeel aan de telefoon wil het probleem simpelweg weg wimpelen met een excuusje.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bijenkorf

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bijenkorf nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Bijenkorf

5 jaren geleden - Klacht wordt afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Gus