Klacht: Slechte service en geen levering

op 28 september 2017 over BikeDepot in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 september een bestelling geplaatst en netjes direct met Ideal betaald (hoe stom achteraf…. nu kan m’n bank het geld niet terugboeken).
Het gaat om een verjaardagskado voor een meisje van 7. Het is nu 29 september en nog geen fiets gezien. Wordt niet teruggebeld. Het Callcenter zei zelfs dat ze meerdere klachten hierover kregen.
Op mails wordt ook niet gereageerd. Hoe kan ik de bestelling annuleren en mijn geld terugkrijgen?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik binnen 1 week de fiets geleverd krijg OF mijn geld teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BikeDepot

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BikeDepot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Artistique