Klacht: slechte service en geen afspraak na komen

op 19 september 2017 over CE Repair Services in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb nog geen 3 jaar geleden een tv van Philips gekocht die 5 jaar lang mee zou moeten dus niet. Zij hebben mijn doorgestuurd naar ce repair voor een verzoek voor reparatie. Zij hebben een mail gestuurd de zelfde dag end aar heb ik op geantwoord en de zelfde avond had ik een mail met het bericht dat mijn tv niet gemaakt kon worden en ik binnen enkele dagen een oplossing kon verwachten. Die heb ik de volgende dag gekregen en heb ze gebeld. Ik kreeg een tv aangeboden van een lagere prijsklassen, een inch kleiner en moest zelf 2/3 van het bedrag betalen wat hij anders nieuw zou kosten, overigens zat er bij dat bedrag ook een arbeidsloon in van 95 euro terwijl er niemand is wezen kijken. Ik was het hier niet mee eens en heb gevraagd of zij konden navragen bij Philips wat ik eventueel terug zou kunnen krijgen en zou gebeld worden als ze meer wisten. Een week later werd ik gebeld, de tv die mij aangeboden was was niet meer leverbaar, ze mochten mij een nieuwe aanbieden van de zelfde prijsklassen als de tv die stuk is en zou het zelfde bedrag betalen als de andere tv die aangeboden was. Hij was een inch kleiner maar goed dat merk ik dan ook weer niet en het model was net uit met dit bericht was ik blij maar als nog wou ik graag weten wat ik eventueel terug zou kunnen krijgen omdat ik door Philips ook niet echt serieus genomen werd en graag zelf voor een ander wou krijgen. De man aan de telefoon vertelde mij dat ik daar zelf over moest bellen met de verkoper en kreeg een code, dus wat de vrouw voor mij over mail had laten weten dat zij er achter aan zouden gaan klopt niet en weer een week om niets zitten wachten. Toch maar besloten om voor de aangeboden tv te gaan aangezien op de dag dat ik dat te horen kreeg mijn tv 3 jaar precies was en dus minder waard was. Ik zou binnen 2 werk dagen gebeld worden voor een afspraak, helaas niets gehoord en zelf maar 3 x gebeld en steeds weer een smoes te horen kreeg. Toch uiteindelijk maar gevraagd naar de man die mij wel serieus nam en heeft er spoed achter gezet, ondertussen anderhalve week verder. Word ik net gebeld en het gesprek was met 33 seconde afgelopen en afspraak was geregeld. Het was ja ik bel over de tv, kunt u vrijdag okay is goed en u ontvangt vrijdag een mail over hoe laat we komen en er werd zo opgehangen. Ik ben anderhalve maand verder, veel stres, en telefoon kosten, werd geen stap wijzer en dan word ik zo behandeld daar ben ik niet van gediend.

Ik wil graag een gemeens excuus, en een compensatie en uitleg waarom ik precies 95 euro moet betalen voor arbeidsloon terwijl er niemand is geweest en zo lang heb moeten wachten.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CE Repair Services over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CE Repair Services in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CE Repair Services een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CE Repair Services

Heeft op 06 oktober 2017 om 17:30 geantwoord

Geachte heer,

CE Repair is puur de uitvoerde partij van reparaties en indien reparatie niet mogelijk blijkt de intermediair. In dat geval voeren wij, afhankelijk van hetgeen er van toepassing is, de communicatie met de producent, de dealer en de klant. Als gevolg daarvan is het d.m.v. een omruiling met bijbetaling op 25-09-2017 tot een afronding gekomen.

Wij wensen u veel kijkplezier toe.
CE Services.

Alle klachten die gemeld zijn door Kvtdg