Klacht: Slechte service en communicatie

op 23 mei 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Afgelopen feb 2016 een badkamer uitgezocht bij Brugman ( Amersfoort ) na de afgesproken plaatsingsweek zou er door een aannemer contact met ons worden opgenomen. Bleek dat de plaatsingsweek op week 40 stond ipv week 17. Hierover meerdere malen gebeld omdat alle aannemers die onze badkamer wilde aannemen niet konden in week 17. Maar telkens weer opnieuw belde een andere aannemer voor week 40. Uiteindelijk na veel telefoontjes werd dit opgelost.

Aannemer kwam langs en na wat kleine aanpassingen op advies van aannemer heeft de aannemer de juiste hoeveelheid tegels besteld.
Maar tijdens het plaatsen bleek dat er een tekort was aan tegels ( deze moest ik zelf maar in Waalwijk halen want anders moesten we een week wachten ) terwijl dit een fout van Brugman is. De aannemer kwam met wat gepuzzel precies uit met de tegels dus hoefde het niet meer meteen geleverd te worden. Vervolgens heeft de aannemer gebeld met brugman en brugman zou ze netjes een week later leveren zodat we zelf niet heen en weer naar Waalwijk hoefde. Dus we dachten dat dit opgelost zou zijn maar helaas bleek het anders ( hier kom ik later nog op terug )

Tijdens het plaatsen werd tevens duidelijk dat onze gewenste no Calc systeem niet haalbaar was ivm onze kruipruimte. Gebeld over de mogelijkheden en we konden het terug sturen en een afspraak gemaakt om het op te laten halen.
Dag later bleek ook dat wij ons een kast hadden laten aanpraten maar we bij het opbouwen van de badkamer tot de conclusie kwamen dat het dan wel erg vol en propperig zou zijn. Tevens weer gebeld en ook de kast mocht terug dit zou meteen met het no Calc systeem opgehaald worden en binnen 2 weken het geld terug gestort zouden krijgen.

De dag voor retourneren even online gekeken hoe laat ze kwamen en toen zagen we tot onze verbazing dat de kast niet tussen de retouren stond dus even gebeld, wist men niks over een kast. Bleek later dat de medewerker het op een things to do list had gezet maar er vervolgens niks
Mee gedaan had. Na het telefoontje alles wel goed geregeld en retouren netjes opgehaald en het geld terug gekregen.

De ene laatste dag van de aannemer komt hij erachter dat er een verkeerde deur voor cabine is geleverd. Deze is rechts omdraaiend en moest links zijn. Weer bellen kon het pas 4 dagen later geleverd worden ( dit terwijl het wel op voorraad was maar er gewoon weg niet op onze route werd gereden ) inmiddels al flink pissig door alle kleine omstandigheden. De tegels zouden dinsdag komen dus ik vroeg me af waarom de cabine deur die op voorraad ligt niet meteen mee kon. Verteld mevrouw aan de lijn doodleuk dat er dinsdag helemaal geen tegels geleverd worden omdat de order is geannuleerd ??????? We dachten even dat we niet goed werden. ( een kwartier ervoor had de aannemer nog een medewerker aan lijn gehad die bevestigde dat morgen tegels kwamen) ik weer gebeld. Niks bekend van tegels die geleverd moesten worden. Al met al wederom een vertraging van 4 dagen door de communicatie bij Brugman. En dan nog maar niet te spreken over de vrije dagen die we voor niks hebben moeten nemen. ( ze konden enkel een dagdeel vergoeding van 37,50
Aanbieden… Al met al heb ik mijn buik vol van
Brugman en ben allerminst te spreken over het meedenken en de tegemoetkoming. Alleen een sorry ik begrijp dat het vervelend is een een schamele 37,50 euro vergoeding voor een vrije dag en alle telefoonkosten die gemaakt zijn. Tevens moest de aannemer ook nog terug komen en vertraagd zijn volgende klant en zitten wij 4 dagen langer zonder badkamer! Brugman bedankt voor het meedenken !!!

Een gepaste schadevergoeding/oplossing

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Cvd.