Klacht: Slechte service en bezorgers

op 01 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bank besteld bij leen bakker. In de winkel aangegeven dat de draai op de trap moeilijk te maken is maar dat was geen probleem zeiden ze want het waren ervaren verhuizers. Ik heb tevens de huidige bank opgemeten die ook naar boven is getild om zeker te weten dat deze bank zou passen. De afmetingen van deze bank waren zelfs nog kleiner. Toen de bezorgers er waren bleken dat helemaal geen ervaren verhuizers te zijn maar 2 jongens van rond de 18/20 jaar waarbij ik het idee kreeg dat het een bijbaan was voor hun. Tevens praatten zij af en toe buitenlands met elkaar wat ik niet netjes vond tegenover mij als klant. Uiteindelijk hebben zij het opgegeven en de bank mee terug genomen. Nu blijkt dat ik de bezorgkosten moet betalen. Niet helemaal eerlijk lijkt me..

Gewenste Oplossing:

Als ik ook mijn bezorgkosten terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste K. Toonen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Leen Bakker heeft ons opdracht gegeven om de bestelling retour te sturen. De financiele afhandeling wordt gedaan door de leverancier, in dit geval Leen Bakker.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door K.F.T