Klacht: Slechte service en bereikbaarheid

op 05 oktober 2017 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond on 17.30 bericht dat onze vlucht van vandaag geannuleerd is vanwege weersomstandigheden. Kan gebeuren. KLM geeft aan dat ze binnen 3 uur zullen omboeken en zullen terugberichten. Alleen helemaal niks meer van ze teruggehoord. Is nu 15 uur later en ik weet nog niets. KLM is ook niet berekbaar. Niet via telefoon, FB, Twitter. Ze reageren nergens op. Echt belachelijk. Nooit meer KLM voor mij

Gewenste Oplossing:

Goede afhandeling van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 22chris