Klacht: Slechte service een afchuiven van het probleem

op 23 maart 2013 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Heb in 2010 een telefoon en abonement afgesloten bij de phonehouse in Zwolle -zuid in 2011 ging mijn toestel kapot en heb hem ter reparatie aangeboden bij dezelfde winkel, Dit was geen probleem want Nokia geeft 2 jaar garantie op de toestellen , na een aantal weken kwam mijn toestel retour en was nog steeds defect een aantal weken later weer en nog steeds defect , Nu is het 2013 en ben maar eens weer naar de Phonehouse gegaan want ik heb inmiddels 4 nieuwe abonementen nodig en vroeg hoe het met mijn Nokia is deze kwam van een magazijn en er moesten onderzoekkosten van € 36,30 worden betaald , dus ik zei dat toestel is nog steeds defect ,Ja zeggen ze bij de Phonehouse de garantie is verlopen , Ja zeg ik , ben nog maar 2 jaar bezig om mijn toestel gerepareerd te krijgen , En er is mij een oplossing beloofd , maar dat was door een vorige franchisenemer van Phonehouse ,Ik heb te maken met Phonehouse want die naam staat op de voordeur. Ik ben nu nog aan het overwegen wat te doen over deze zeer slechte service van de Phonehouse

Een nieuw toestel en excuses voor het afschuiven van de problemen

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Phone House in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Phone House een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door stibbe