Klacht: Slechte service door storing organisatie Whirlpool aangestuurd door Ikea

op 23 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is geen dagdeel af te spreken alleen gehele dag.
Monteur van Whirlpool had niet de benodigde onderdelen bij zich en heeft de storing niet verholpen.
Wordt geëist dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt via het telefoonnummer van Ikea. Dit is een telefoniste en geen klantenservice. Hierdoor kom je onderaan de afspraken lijst.

Gewenste Oplossing:

Afspreken per dagdeel.
Storing geheel afwikkelen als je als Whirlpool de storing aanneemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 06 februari 2014 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van deze melding hebben wij de feedback doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wij vinden het vervelend dat de service van onze servicepartner ( Whirlpool ) niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Mocht de melding nog actueel zijn dan vernemen wij graag een tijdstip waarom wij de klant telefonisch het best kunnen bereiken. Wij zullen dan nagaan wat we voor de klant kunnen doen. IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door robdraak