Klacht: Slechte service bij verzoek om omboeken dan wel annuleren

op 29 april 2016 over Pelikaan Reizen in de categorie Reizen Algemeen

Zeer slechte service gehad bij deze reisorganisatie toen wij de reis vanwege gezondheidsredenen ivm zwangerschap wilden omboeken/annuleren. Er werd totaal niet met ons meegedacht. Kosten voor bijvoorbeeld het op een andere naam zetten van de reis werden pas opgezocht na aandringen, terwijl ze zit vervolgens binnen 10 seconden konden vertellen. Helaas waren de kosten zo hoog, minimaal 260 euro per persoon dat dit geen optie was. Omboeken was ook niet mogelijk. Bij het annuleren van de reis werd ons een zeer hoog totaalbedrag gepresenteerd aan annuleringskosten van zo’n 70% van de totaalsom, waarbij ze afweken van de ANVR reisvoorwaarden van 50%. Deze afwijkende voorwaarden zouden ons zijn getoond tijdens het boeken, aldus de dame aan de telefoon, maar zijn nergens terug te vinden. Gevraagd om een specificatie van de kosten, maar die wilden ze ons niet geven. Al met al slechte service.

Wanneer de annuleringskosten volgens ANVR reisvoorwaarden worden berekend of wij de reis zouden kunnen omboeken.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pelikaan Reizen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door @non1em
x